21 stycznia 2011

Dzień Babci i Dziadka

Dziś Dzień Babci, jutro swoje święto obchodzą Dziadkowie. Niestety moim Babciom i Dziadkom życzenia mogę tylko przekazać w modlitwie, bo żadnej z tych osób już nie ma wśród nas. Jednych wspominam lepiej, innych gorzej. O każdym mógłbym coś powiedzieć: kto robił najlepszą pomidorową na świecie, kto mi zawsze kupował gazowany tonik jak szliśmy na zakupy, kto mi dawał ukradkiem pieniądze na hogi-gogi (hot-dogi), kto dawał się ograć w chińczyka, kto zawsze częstował landrynkami, kto robił prasowane ziemniaki, kto zabierał na przejażdżkę furmanką, kto starannie odkrawał tłuszczyk z szyneczki dla wnuczka. I tak mógłbym wymieniać, wspominać. Wszystkich pamiętam doskonale.

Ale i tak będziemy świętować. Nasza córeczka ma jeszcze i Babcie i Dziadków. I chciałbym aby tak pozostało jak najdłużej. Aby poznała ich jak najlepiej. I aby jak ja po 30 latach mogła powiedzieć o Nich same ciepłe słowa. Tak więc dużo zdrówka Babciu Maniu, Gosiu i Teresko oraz Dziadku Mieciu i Tadziu.

1 komentarze:

holka7 21 sty 2011, 20:44:00  

Ja mam to szczęście że mam jeszcze jedną, kochaną babcię. Drugiej babci i dziadków już nie ma. Pozostały jednak wspomnienia; np opowieści, których uwielbiałam słuchać. Szczególnie jeden z moich dziadków potrafił wspaniale opowiadać historie ze swojego dzieciństwa i młodości.
Kochajmy swoje babcie i dziadków bo nikt ich nie zastąpi.

  © Blogger template 'Isolation' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP