2 marca 2010

Gardenia 2010

Czytam dziś w wiadomościach, że ma nadejść ponowny atak zimy. Oj oj niedobrze. Ja już poczułem wiosnę w ostatni weekend a tutaj ponownie ma sypnąć śniegiem? A wiosna zawitała dzięki poznańskim targom Gardenia 2010, na które z miłą chęcią wybraliśmy się całą rodzinką. Jako sympatycy kwiatów, roślin zielonych i całej infrastruktury ogrodowej był to czas mile spożytkowany. Nasze oko cieszyły piękne kompozycje kwiatowe, ciekawe gatunki rzadkich roślin zielonych, piękne aranżacje ogródków i wiele innych ciekawych rzeczy. Nic tylko podpatrywać najlepszych oraz profesjonalistów, a kiedy już wiosna zacznie się na całego samemu spróbować sił w hodowli. Och jak ja już nie mogę doczekać się momentu kiedy będę mógł zrzucić z siebie ciężką kurtkę i oddać się przyjemności uprawiania własnej działki. Póki co pozostają mi tylko zdjęcia.

 
  
  
 

Oczywiście targom towarzyszył kiermasz roślin. Co prawda takich kiermaszów przed pełnią sezonu będzie jeszcze sporo z różnych okazji, ale i tak mimo wszystko kilka cebulek trzeba było kupić :)


1 komentarze:

Pismo obrazkowe 4 mar 2010, 20:23:00  

Z podobną niechęcią słucham prognoz pogody i patrzę przez okno ( u mnie dziś sypało i mroziło). Ale mam nadzieję że to już końcówka zimy :-)
Apropo's ogrodów to myślałam że moda na krasnale ogrodowe to już przeszłośc ;-)

  © Blogger template 'Isolation' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP